Grupa II
Bieg Przedszkolaka 2019 PDF Drukuj Email
Sobota, 28 Wrzesień 2019 18:39

 

 

 

W środę 25.09.2019r. wzięliśmy udział w Biegu Przedszkolaka. Przed startem dowiedzieliśmy się jak powinien wyglądać strój sportowca oraz wykonaliśmy krótką rozgrzewkę. Każdy przedszkolak dzielnie pokonał trasę biegu i z uśmiechem dotarł do mety.

 


 
 
 
 

 

 


 

 
Pierwszy występ artystyczny PDF Drukuj Email
Piątek, 27 Wrzesień 2019 18:52

 

 

W poniedziałek 23.09.2019r. Motylki zaśpiewały piosenkę „Jestem sobie przedszkolaczek” dla całej społeczności przedszkolnej podczas występów artystycznych pod hasłem: „Świat przedszkolaka”. Pierwszy występ przed publicznością mamy już zaliczony.

 


 
 

 

 

 

 


 

 
Teatrzyk Kamishibai PDF Drukuj Email
Piątek, 27 Wrzesień 2019 17:25

 

 

 

20.09.2019r. w ramach obchodów Ogólnopolskiego Dnia Przedszkolaka, Motylki wspólnie z Biedronkami obejrzały zaprezentowaną przez panią Jadwigę bajkę pt.: „Wilk i siedem
koźlątek”. Dzieci z wielkim zainteresowaniem śledziły losy bohaterów.

 


 

 

 Tego dnia przedszkolaki wesoło bawiły się w kolorowych namiotach.

 

 
 
 

 

 

 

 


 

 
Zamierzenia dydaktyczno-wychowawcze wrzesień PDF Drukuj Email
Sobota, 31 Sierpień 2019 23:33

 

WRZESIEŃ

Tematyka tygodnia:
1. „W przedszkolu”
2. „W przedszkolu” – cd.
3. „Obchody Dni Przedszkolaka”
4. „Dbamy o swoje zdrowie”


Dziecko zdobywa następujące umiejętności:
 
• poznaje i zapamiętuje imiona dzieci ze swojej grupy
• buduje poczucie przynależności do grupy i integruje się nią
• poznaje i przestrzega ustalonych umów i zasad panujących w sali  przedszkolnej
• zgłasza swoje potrzeby
• wie, że inne dzieci też mają prawo do korzystania z tych samych zabawek
• stara się poprawnie trzymać sztućce oraz przybory służące do rysowania
• podejmuje próby ustawienia się w kole i w szeregu
• rytmicznie klaszcze, ilustruje piosenkę ruchem
• słucha krótkich utworów literackich, odpowiada na pytania dotyczące ich treści
• zna, nazywa i wskazuje części ciała u siebie i innych :ręka, noga, oczy, uszy
• uczestniczy w zabawach muzyczno – ruchowych
• rozwija aparat mowy poprzez różne zabawy artykulacyjne
• liczy w zakresie trzech
• rozwija sprawność manualną wykonując pracę plastyczną
• wyraża radość z zabaw konstrukcyjnych
• doskonali umiejętności samoobsługowe ubierając i rozbierając swoje rzeczy

 

 

Realizacja Programu Wychowawczego:   


Wartość: ŁAD, PORZĄDEK, ESTETYKA OTOCZENIA   (Po skończonej zabawie odkładaj zabawki, przybory na miejsce.)
Wartość: KULTURA BYCIA  (Prawidłowo posługuj się sztućcami. Po skończonym posiłku wytrzyj usta, podziękuj i zasuń krzesełko.)

 

 


 

„Mam 3 latka, 3 i pół”

Mam 3 latka, 3 i pół
brodą sięgam ponad stół.
Do przedszkola chodzę z workiem
i mam znaczek z muchomorkiem.
Pantofelki ładnie zmieniam,
myję ręce do jedzenia.
Zjadam wszystko z talerzyka,
tańczę, kiedy gra muzyka.
Umiem wierszyk o koteczku,
o tchórzliwym koziołeczku,
i o piesku co był w polu,
nauczyłam się w przedszkolu.

 

 

„Jestem sobie przedszkolaczek”

Jestem sobie przedszkolaczek,
Nie grymaszę i nie płaczę,
Na bębenku marsza gram,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy tu zabawek wiele,
Razem bawić się weselej,
Bo kolegów dobrych mam,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy klocki, kredki, farby,
To są nasze wspólne skarby,
Bardzo dobrze tutaj nam,
Ram tam tam, ram tam tam.
Kto jest beksą i mazgajem,
Ten się do nas nie nadaje,
Niechaj w domu siedzi sam,
Ram tam tam, ram tam tam.

 


„Baloniku”


„Baloniku nasz malutki,
rośnij, rośnij okrąglutki.
Balon rośnie, że aż strach
Przebrał miarę no i trach!”

 

 

„Podajmy sobie ręce”

„Podajmy sobie ręce
I zróbmy kółka dwa 2x
I brzuszek do brzuszka,
buźka do buźki ,
i tak do białego dnia,
więc bawmy się 2X
zabawa nas nic nie kosztuje
mam ręce dwie, więc klaśnij w nie
zabawa niechaj trwa”

 


„Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami”

Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami,
Jak jeden nie może to drugi mu pomoże.
Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami,
Jak drugi nie może to trzeci mu pomoże.
Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami,
Jak trzeci nie może to czwarty mu pomoże.
Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami,
Jak czwarty nie może to piąty (kciuk) mu pomoże.
Bawiły, bawiły się dzieci paluszkami,
Jak piąty (kciuk) nie może to piąstka mu pomoże.

 

 


 

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Następna > Ostatnie >>

Strona 9 z 9

design:w3a.pl